L'estudi Ted`A guanya el II Premi Poraxa d'Arquitectura Sostenible a Balears.

Palma, 12 de novembre de 2018

El jurat valora la seva arquitectura potent, solvent i molt responsable amb l'entorn. També decideix atorgar el premi accèssit als arquitectes Paloma Hernaiz i Jaime Oliver per la Casa MM.

El estudio Ted`A Arquitectes ha ganado el concurso.

L'estudi Ted'A Arquitectes amb el seu projecte Ca Jordi i n'Àfrica ha resultat el guanyador de la segona edició del Premi Poraxa d'Arquitectura Sostenible a Balears, en el qual ha col•laborat el Col•legi Oficial d'Arquitectes dels Illes Balears (COAIB).

"L'ús exemplar de materials reciclats, revaloritzant-los gràcies al seu important rol en l'obra arquitectònica" ha estat un dels punts que han valorat els membres del jurat, els qui també ha destacat de Ca Jordi i n'Àfrica, creada pels arquitectes Jaume Mayol i Irene Pérez, "la seva arquitectura de base bioclimàtica amb una organització de l'espais adequada a l'orientació i a la funcionalitat, amb espais intermedis entre exterior i interior".

El jurat, d'altra banda, ha decidit concedir el premi accèssit als arquitectes Jaime Oliver i Paloma Hernáiz de l'estudi OHLab per la Casa MM d'entre els 12 projectes que es van presentar a la categoria habitatge unifamiliar. Així mateix ha declararat deserta la categoria d'habitatge col•lectiu o edifici d'ús hoteler.

La segona edició del Premi Poraxa d'Arquitectura Sostenible dels Illes Balears, organitzat per Poraxa –empresa mallorquina especialitzada en la fabricació de poliestirè expandit–, compta amb el patrocini principal de Thermur by Cemex; el patrocini de Unic Pools i Obris i Construccions Tomeu Rosselló i la col•laboració del Col•legi Oficial d’Arquitectes dels Illes Balears, el Palau de Congressos de Palma i Energiehaus.